Bastimarseda

6/21/2010

ZIT KUTUPLARIN ÇEKİM YASASI



• Aynı işaretli kutuplar birbirini iterlerken, zıt işaretli kutuplar birbirini çekerler.
• İtme ya da çekme kuvvetleri bla bla bla

Ona sorsalar o hep eksiydi...

SÖZLÜK ANLAMINDA EKSİ : Sıfırdan küçük, önünde eksi işareti bulunan (sayı), negatif, artı karşıtı.

Yine ona sorsalar ben hep artıydım.

SÖZLÜK ANLAMINDA ARTI : Sıfırdan büyük, önünde artı işareti bulunan (sayı), eksi karşıtı, pozitif

Sözlük anlamlarının dışındaydık artısıyla eksisiyle ben ve o yani biz.
Ben ve O, biz olmaya başlarken kabul etmiştik artı-eksi olmayı. İyi ki böyle oldu ama sıkılırdım yoksa düşünemiyorum aynı değerin ile aynı tarz müzikleri dinliyorsunuz aynı kitapları okuyorsunuz, arkadaşlarınız aynı, zevkler aynı hayatınızdaki bütün olaylara aynı tepkileri veriyorsunuz aynı aynı aynı. Gölgemle yaşamaktansa ruh ikimizi bulamamayı tercih ederim. Ve her zaman derim ki Ne katabilir ki, bendeki aynı ‘bir ben’ daha bana?

Dediğim gibi ona sorsan o hep eksiydi ben artı ise... Bana göre mi ? Bence ‘Biz’ olduktan sonra rolleri değişip durduk. Kimi zaman o eksi oldu ben artı…Kimi zaman da ben artı oldum o eksi… O her şeyiyle mükemmel, yarım kalanları kabul eden aşkı sessizlikten ibaret tutmakla birlikte saygı duyulacak kaçışta bir eksiydi. Bense her şeyiyle o kaçışlarda onu tutan, tuttuğu zamanda da burnundan getiren sürekli sorgulayan didişen mükemmel bir artıydım. Şimdi soruyorum ne fark eder ki o eksi olmuş ben artı olmuşum? Bunun üzerine sen böyleydin ben böyleydin demenin, üzüntülerin, özürlerin anlamını yitirmiş özlemlerin…

Aynı kutup olmuşsunuz zıt kutup olmuşsunuz ne fark eder İkimizde çekim yasasına saygılı bir çifttik işte!

Artı Eksi döngüsü içersinde X’i bulmuşken Y’yi kaybettim… Bulabilmek içinde Y’ye ( ∞ ) değeri verdim… Olmadı! Bende 0’a eşitledim …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder